◕‿◕ دلم برات تنگ شده ◕‿◕

·˙˙·• ღ° ஜ»عشق+تو»ஜ°ღ•·˙˙·

☆مرا دوست بدار، اندک ولی طولانیღ

◕‿◕ دلم برات تنگ شده ◕‿◕

قلبم کوچک تر از آنی است که ظرفیت خوبی های تو را داشته باشد .اما در سکوت پر از فریاد خودم می گریم و می گویم با همین قلب کوچک ،به وسعت تمام خوبی ها و سادگی هایت دوستت دارم.

در خلوت تنهایی مرگبار خود فریاد زدم.دستم را زیر پلک هایم بردم.

با انگشتان لرزان خودم جوهری از ناب ترین قطرهای اشک دیده ام را بر روی صفحه سفید و دست نخورده قلبم کشیدم و آرام گفتم :دوستت دارم و در حسرت دیدارت یک آسمان اشک در سینه دارم .

عاشقانه دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت6:05---28 فروردين 1391
مژده بده! مژده بده! یار پسندید مرا

با آپی متفاوت بروزم

با نظرتون همسفر ما شین


maria
ساعت10:54---23 فروردين 1391


هادی
ساعت3:17---22 فروردين 1391
امیدوارم

با هم و برای هم بمانید
پاسخ:mec


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ sohila ] [ ]